Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2019 14:02 - С далечен прицел (виц на деня)
Автор: missana Категория: Забавление   
Прочетен: 1582 Коментари: 12 Гласове:
-6

Последна промяна: 30.08.2019 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Петров - пенсиониран полицай, се обръща към току-що пенсионирания си колега: Станков, доста отдавна не съм те виждал с жена. Притеснявам се за теб.

Станков: Излишно се притесняваш. Нали знаеш, че бях в отдела, който се занимаваше с транссексуалните... Работех дълго време под прикритие.

Петров: Знам, ама нали се пенсионира. Можеш вече да поразпуснеш с нещо нормално.

Станков: Мога, ама не мога.

Петров: Как така?

Станков: Ами разчитам да ме направят нощен пазач в една транскорпорация. Та ми се налага да пазя поведение.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. favn56 - Освен че си бездарен, Младене,
30.08.2019 14:10
си и много зъл. А в изкуството злото не се прощава.
цитирай
2. eva666 - daa!! to4noo taka e...bez sorry..
30.08.2019 15:43
favn56 написа:
си и много зъл. А в изкуството злото не се прощава.

цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Мила Мис Ана, нито поезия можете да творите, нито вицове да разказвате!
30.08.2019 15:44
Ето Ви един истински професорски виц - като за Вас:

Разговор между две бълхи:
- Нещо съм настинала!
- Къде живееш, че си се простудила?
- В мустаците на един професор.
- О, там си на течение! Аз съм в бикините на една студентка и се чувствам уютно: постоянна температура, умерена влажност, аромат… Направи като мен!
След няколко дни бълхите пак се срещат:
- Още съм болна!
- Защо, не изпълни ли съвета ми?
- Изпълних го. Намърдах се в бикините на една студентка, но когато се събудих, видях, че отново съм в мустаците на професора…

Чу
цитирай
4. missana - Щом съм толкова бездарен, защо все ми се мотаеш между мустаците, Канчовски?!
30.08.2019 16:37
favn56 написа:
Освен че си бездарен, Младене, си и много зъл. А в изкуството злото не се прощава.


Или искаш да настинеш. Не забравяй, че навремето ти спасих животеца, колкото и жалък да е. Би трябвало да си ми длъжник до гроб. Но помни, че ако пак се стигне дотам, бис няма да има!

цитирай
5. tesla - Професоре, не е зле да си пиете ха...
30.08.2019 16:39
Професоре, не е зле да си пиете хапчетата. Чувството ви за хумор е толкова плоско, колкото са бездарни стиховете ви - погалете с пичи косъм лицето на вашето его, дано да вденете какво ви казвам.
цитирай
6. missana - Поредният ибрикчия на Ч.
30.08.2019 16:40
eva666 написа:
favn56 написа:
daa!! to4noo taka e.. sorry.. си и много зъл. А в изкуството злото не се прощава.



Е, останахте само двама-трима. Най-верните и с най-старателни езикови възможности. Споко, ще ви изтърпя, дори и в мустаците си.
цитирай
7. missana - Глупчо,
30.08.2019 16:41
4udovi6teto написа:
Ето Ви един истински професорски виц - като за Вас:

Разговор между две бълхи:
- Нещо съм настинала!
- Къде живееш, че си се простудила?
- В мустаците на един професор.
- О, там си на течение! Аз съм в бикините на една студентка и се чувствам уютно: постоянна температура, умерена влажност, аромат… Направи като мен!
След няколко дни бълхите пак се срещат:
- Още съм болна!
- Защо, не изпълни ли съвета ми?
- Изпълних го. Намърдах се в бикините на една студентка, но когато се събудих, видях, че отново съм в мустаците на професора…

Чу


минавай спешно към вицове, че в поезията си напълно импотентен!

П.П. И ще те помоля да коментираш поетичната ми приказка. Единствено нея пропусна досега. Любопитно ми е защо.
цитирай
8. missana - ХаХаХа...!
30.08.2019 16:47
tesla написа:
Професоре, не е зле да си пиете хапчетата. Чувството ви за хумор е толкова плоско, колкото са бездарни стиховете ви - погалете с пичи косъм лицето на вашето его, дано да вденете какво ви казвам.


Хей, Надареният! Я вземи, че напиши стихче, за да ти гледаме всинца сеира. Щото нито си ТЕсла, нито за ТеслА ставаш. Щом съм толкова бездарен, защо висиш по 24 часа при мен? Или действам угнетяващо на твоя заоблен "талант"?!
цитирай
9. tesla - В този живот, професоре, е важно да ...
30.08.2019 16:53
В този живот, професоре, е важно да знаеш какво можеш и какво не. Аз например не съм кокошка, но мога да оценя един омлет дали е качествен, или не. Така е и с поезията. Има много пишещи. Но малко е качествената стока. Вашата е ялова.
цитирай
10. missana - Пак питам, щом си оценил стоката ми като некачествена, що чиниш при мен?
30.08.2019 16:58
tesla написа:
В този живот, професоре, е важно да знаеш какво можеш и какво не. Аз например не съм кокошка, но мога да оценя един омлет дали е качествен, или не. Така е и с поезията. Има много пишещи. Но малко е качествената стока. Вашата е ялова.


Аз не вися постоянно при теб, защото с един-единствен поглед съм разбрал, че си творчески импотентен. Спести си времето и присъствието при мен. И за двама ни ще е добре. Давам ти последна възможност да докажеш, че поне мъничко достойнство ти е останало. Но ако предпочиташ друго, то оттук нататък просто ще трия всеки твой коментар, защото чувството ми за хигиена е вродено. Айде сега - бегай да хленчиш на Ч. или на себе си /както предпочиташ/!

П.П. ХаХаХа!!! Вицът ми се оказа доста четен. При това все от хора на Ч. Очевидно поезията му ви е втръснала до смърт /и има защо/, та сте минали на вицове.
цитирай
11. rosiela - Тоз ще умре от мъка, а аз от смях.
30.08.2019 18:39
4udovi6teto написа:
Ето Ви един истински професорски виц - като за Вас:

Разговор между две бълхи:
- Нещо съм настинала!
- Къде живееш, че си се простудила?
- В мустаците на един професор.
- О, там си на течение! Аз съм в бикините на една студентка и се чувствам уютно: постоянна температура, умерена влажност, аромат… Направи като мен!
След няколко дни бълхите пак се срещат:
- Още съм болна!
- Защо, не изпълни ли съвета ми?
- Изпълних го. Намърдах се в бикините на една студентка, но когато се събудих, видях, че отново съм в мустаците на професора…

Чу

цитирай
12. missana - Права си, Роси!
30.08.2019 19:09
rosiela написа:
Тоз ще умре от мъка, а аз от смях.
4udovi6teto написа:
Ето Ви един истински професорски виц - като за Вас:

Разговор между две бълхи:
- Нещо съм настинала!
- Къде живееш, че си се простудила?
- В мустаците на един професор.
- О, там си на течение! Аз съм в бикините на една студентка и се чувствам уютно: постоянна температура, умерена влажност, аромат… Направи като мен!
След няколко дни бълхите пак се срещат:
- Още съм болна!
- Защо, не изпълни ли съвета ми?
- Изпълних го. Намърдах се в бикините на една студентка, но когато се събудих, видях, че отново съм в мустаците на професора…

Чу



И аз днес, покрай тимчето чучелово, се смях до пренасита.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036209
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031